2012. január 23., hétfő

i don't know what do you want ..

Hinnem kene neki, mert a bizalom mindennek az alapja.. de egyenlore meg nem megy. Kijelenthetem, hogy tulsagosan is jol ismerem mar az embereket ahhoz, hogy egy kapcsolat teren rovidebb ido utan megbizzak valakibe.. es igen, van benne valami, amitol fulig szerelmes vagyok. Imadom hogy allandoan megnevettet, ugyanakkor komolyan is tudok vele beszelni, hogy minden arcat megmutatta nekem, es nem tudok betellni a szeretetevel.. :):):)
ugyanakkor.. Elegem van a volt baratnoibol, abbol, hogy a legtobb lany koslat utana, es nincs olyan nap, amikor valaki ne probalkozna be. Termeszetesen ezen az egeszen nekem kell kattognom, mert termeszetesn felek attol, hogy elveszitem.. viszont nalam a leeg aprobb bolhabol is elefantot csinal.. en igazan szeretnem ha ez sokaig tartana, de ha allanoak lesznek a veszekedesek kis hulyesegek miatt, es volt baratnok nem lepnek le a szinrol .. nem hiszem hogy mukodne.. es nem azert, mert .nem szeretnem.. igazan szeretnem teljes szivembol.. Mert szeretem.. REMELEM hogy mukodni fog:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése