2011. május 20., péntek

oks

én nem értem.. tényleg nemértem hogy másoknak mit jelent a barát szó. azt hogy valaki akinek elmondhatsz mindent. akiben megbízol. igen, ez fontos, ez kell hozzá. de könyörgöm ennek a kapcsolatnak kölcsönösnek kéne lennie. nemtudom, de én úgy vagyok vele, hogyha nekem rossz, és a barátomnak jó a kedve, akkor nem felszínesen kérdezem meg hogy hogy vagy, és kezdem el a monológomat, hanem tényleg érdekel hogy miért van jókedve, hiszen ennek énis örülök és olyankor kurvára leszarom hogy nekem mia faszbajom van éppen. de mi az, hogy arra kellek hogy kiadd magadból? hogy megkérdezed hogyvagyok, választnemvárva rá? miaz hogy állandóan arról pampogsz mennyire nem érsz rá, utánna meg meséled hogy itt meg ott voltál? mi az hogy pont rám nincs időd, de rajtam kívül az összes senkiházira meg igen? mi az, hogy arról beszélsz csak mennyi mindent kell kiadnod magadból, de az nem érezteted velem, hogy énis fontosvagyok? hallod a hangomon hogy bajom van, és képes vagy egy kérdéssel elintézni? vannak kérdéseim. úgygondolom elég jogosak...utánna meg én vagyok a szemét mert felhúzom magam? persze, akkor jóvagyok mikor találkozunk, szivárvány minden de utánna egy kibaszott percet nembírsz rám szakítani.. nahagyjukmááár..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése